DomekIOgrodek.pl
kuchnia

fot. unsplash.com/Christian Mackie

Komunikat GIS ws. wycofania herbatki dla odchudzających się. Może szkodzić

1 Marca 2022

Autor tekstu:

Weronika Chmielewska

Udostępnij:

GIS poinformował o wycofaniu dwóch partii herbatki odchudzającej firmy Synoptis Pharma Sp. z o.o. z powodu wykrycia w surowcu do jej produkcji tlenku etylenu. Odbiorcy zostali już poinformowani o wadliwym produkcie.

Firma Synoptis Pharma Sp. z o. o. poinformowała Główny Inspektorat Sanepidu o rozpoczęciu wycofania produktu z rynku sprzedażowego ze względu na wykrycie w surowcu tlenku etylenu. Dwie wadliwe partie herbatki na odchudzanie APTEO zostaną wycofane ze sprzedaży.

Substancje znajdujące się w produkcie mogą zaszkodzić odbiorcą, a producent nie jest w stanie określić bezpiecznej dawki przyjmowania naparu.

GIS rozpoczął usunięcie wadliwego towaru z rynku sprzedaży

Zakażone tlenkiem etylenu partie herbatki odchudzającej to: L:21/139N (z terminem ważności do 05.2023 roku) oraz L:21/307N (z terminem ważności do 11.2023 roku). Firma Synoptis Pharma Sp. z o. o., w trosce o swoich klientów, zapowiedziała wycofanie szkodliwych partii z rynku, a także poinformowała o niezwłocznym wstrzymaniu sprzedaży swoich odbiorców.

Jurek Owsiak

Gdzie mieszka Jurek Owsiak? Mamy zdjęcia "115-metrowego luksusowego apartamentu"

CZYTAJ DALEJ

Organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej rozpoczęły już monitorowanie kwestii wycofania wadliwej partii towaru z rynku. Do firmy producenta zaczynają spływać pierwsze zwroty szkodliwego produktu.

Herbatka na odchudzanie APTEO

Zdjęcie poglądowe produktu znajdujące się na stronie rządowej gov.pl

GIS ostrzega przed spożyciem produktu

Choć producent jest w trakcie wycofywania szkodliwego produktu z rynku sprzedaży, należy zachować szczególną ostrożność. Zatrucie tlenkiem etylenu może mieć poważne konsekwencje dla naszego organizmu. Jeśli mamy w domu opisywany produkt obserwujmy zmiany w swoim samopoczuciu.

Jednymi z objawów zatrucia tlenkiem etylenu są m.in.: nudności i wymioty, bóle głowy oraz gardła, osłabienie organizmu, zaczerwienienie, a także łzawienie spojówek. Czasem dodatkowo mogą pojawić się drgawki mięśni.

Jeśli odczuwamy osłabienie organizmu, należy profilaktycznie skonsultować się z lekarzem pierwszego kontaktu. Zatrucie tlenkiem etylenu może mieć poważne konsekwencje, dlatego wszystkie obawy najlepiej omówić ze specjalistą.

Artykuły polecane przez redakcję Domku i Ogródka

  • Nowa osoba w ekipie "Nasz nowy dom"

  • Nieprzyjemne znalezisko w ogrodzie przy nowym domu

  • Odbiór mieszkania od dewelopera - o tym musisz pamietać

Źródło: GOV

Jeżeli chcesz się podzielić informacjami na temat pielęgnacji ogrodu czy domowych trików, koniecznie napisz do nas na adres: redakcja@domekiogrodek.pl

Jak dobrym ogrodnikiem jesteś? Sprawdź się w quzie o terminach sadzenia roślin

Pytanie 1 z 4

Kiedy odbywają się zbiory brukwi?

Tagi:

Weronika Chmielewska Autor

Interesuję się sportem, w szczególności siatkówką. Lubię gotować i oglądać filmy oraz seriale. Uwielbiam uniwersum MARVELA.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@domekiogrodek.pl

Podobne artykuły

Aktualności

Dom bez pozwolenia: w ustawie są wyjątki. Kto nie skorzysta?

Czytaj więcej >

Aktualności

Jak ma działać bon energetyczny za podwyżki cen gazu i prądu? Znamy szczegóły

Czytaj więcej >
Pepco

Aktualności

W Pepco pojawiły się piękne dodatki do domu. Są tanie i idealne na jesień

Czytaj więcej >
Mój prąd 4.0

Aktualności

Mój Prąd 4.0. Już wiemy, na co będzie można wydać pieniądze z dofinansowania

Czytaj więcej >

Aktualności

Nawiedzone domy w Polsce. Gdzie się znajdują?

Czytaj więcej >
balkon

Aktualności

Balkon z widokiem na korytarz. Wideo bije rekordy popularności w sieci

Czytaj więcej >