Podniósł pudełko w Biedronce i od razu chwycił za kamerę. Widok odbiera apetyt
Pewien Tiktoker przechadzając się po sklepie sieci Biedronka zauważył coś, co spowodowało, że od razu sięgnął za aparat w telefonie i zaczął nagrywać. Jego nagranie zdobyło setki tysięcy wyświetleń, jednak nie każdy oglądający wyraził aprobatę dla takiego zachowania.
Zniszczone pudełko w sklepie Biedronka
Jeden z Tiktokerów, podczas zakupów w sieci sklepów Biedronki natrafił na uszkodzone pudełka na jednej z półek regału ze zdrową żywnością. Mężczyzna podchodzi do miejsca z uszkodzonymi opakowania, które delikatnie podnosi, aby pokazać, co odkrył. Nagranie, jak i sam autor spotkali się z falą krytyki, mimo osiągnięcia wysokiej liczby wyświetleń. Liczba doszła, aż do 224 tysięcy.
Uszkodzony towar to nie tylko wina złego przechowywania
Towary, jakie spotykamy na sklepach, nie zawsze ulegają zniszczeniu z powodu niedopatrzenia pracowników. Zdarza się, że klienci otwierają produkty, żeby sprawdzić ich jakość, czy odstawiają towar nie tam, gdzie jego miejsce, jeśli zdecydują się go jednak nie brać do domu:
Opakowanie mogło być uszkodzone lub jakiś klient je umyślnie uszkodził i się zepsuło.
Często też psują się rzeczy w lodówkach, bo ludzie ich np. nie zamykają albo wezmą, wyjmą i później zmienia zdanie i zostawią gdziekolwiek.
Zdarza się również tak, że kurierzy czy dostawcy towarów nie dbają o przesyłki i podczas ich dostarczania odkładają je w nieodpowiedni sposób: rzucają, a nawet kopią. Po Internecie krąży sporo filmików o takim podejściu do dostarczanych przesyłek. Nie tylko tych w sklepie.
Warto zaznaczyć, że autor nagrania odniósł się do oskarżeń komentujących w następujący sposób:
Wylała się na mnie tutaj fala hejtu, natomiast ja te pudełka zgłaszałem od 2 tygodni w końcu nagrałem film
Biedronka odpowiada
Jak można zauważyć, pod filmikiem na TikToku wypowiedziała się sieć sklepów Biedronka:
Cześć, nie wygląda to dobrze. Takie sytuacje prosimy zgłaszać personelowi sklepu, który będzie mógł szybko zareagować.
Miło, że sieć sklepów reaguje na takie rzeczy. Niemniej, jak wspomnieli, podobnie jak i obserwujący najlepiej takie sytuacje zgłaszać od razu. Dlatego, robiąc następnym razem zakupy w sklepie znajdziecie uszkodzony towar - warto dać znać obsłudze sklepu o sytuacji.