Polacy pokochali ten sklep. Sieciówka goni Rossmanna
Dealz nie tak dawno pojawił się w Polsce i już podbił serca konsumentów. Coraz chętniej odwiedzamy właśnie ten sklep, który pochwalić się może bogatym asortymentem i niskimi cenami. Czy Dealz prześcignie Rossmana i inne sieciówki?
Dealz cieszy się coraz większą popularnością
Szyld Dealz wcześniej mogliśmy zobaczyć głównie podczas wakacji za granicą. Od jakiegoś czasu jednak sieciówka działa również w Polsce i bardzo szybko zyskała sympatię wielu konsumentów.
Asortyment w Dealz jest naprawdę szeroki, a wiele produktów znajdziemy w bardzo przystępnej cenie.W marcu w Polsce pojawił się kolejny sklep Dealz. Grupa Pepco, do której należy market, planuje zwiększenie zasięgów. Do końca 2023 roku w Polsce ma działać aż 340 sklepów.
Wygląda na to, że Dealz, w którym znajdziemy także kosmetyki, powoli goni znanego i uwielbianego w Polsce Rossmana. Coraz chętniej decydujemy się właśnie na Dealz w czasie zakupów.
Dealz zaczyna doganiać Rossmana
Rossmann w ostatnim czasie spowolnił ekspansję, co grupa Pepco postanowiła odpowiedni wykorzystać. Dealz zaczął odgrywać coraz większą rolę w świadomości konsumentów. Asortyment sklepu jest naprawdę szeroki. Dealz ma do zaoferowania sporo fantastycznych produktów w przystępnych cenach.
Rossmann aktualnie ma w Polsce 1663 sklep. Dla porównania Hebe od Biedronki miała pod koniec 315 sklepów. W przeciągu roku Hebe otworzyło jedynie 23 sklepy, co w porównaniu z planami Dealz na 2023 rok wygląda naprawdę bardzo spokojnie i zachowawczo. Jeśli Dealz będzie w zamierzonym tempie otwierał kolejne placówki, już niedługo dogoni Rossmanna.
Fantastyczne promocje w Dealz
Konsumenci pokochali Dealz za fantastyczną ofertę. W sklepie znajdziemy naprawdę sporo promocji. Aktualnie w Dealz trwa promocja na płyn i kapsułki do prania, które kupimy w atrakcyjnych cenach. Na płyn firmy Semana Dealz ma aktualnie -33%.
Poza chemią do domu Dealz w swojej ofercie ma sporo ciekawych kosmetyków do makijażu, którymi zachwycają się influencerki. Nie da się ukryć, że nowe sklepy od grupy Pepco powoli stają się konkurencją dla Rossmanna.