Nasz nowy dom
Youtube.com/screen z Wideoportal
Weronika Dadok - 22 Marca 2021

Zaskakujące dane związane z programem „Nasz nowy dom”

Program „Nasz nowy dom” w nowym sezonie ogląda średnio 1,22 miliony widzów. W porównaniu do czternastej edycji, która pojawiła się wiosną ubiegłego roku, widownia niemal się nie zmieniła. Te dane mówią o tym, że zainteresowanie produkcją jest na wysokim poziomie.

„Nasz nowy dom” to polski program telewizyjny przez Katarzynę Dowbor, emitowany jest już od 29 września 2013 przez telewizję Polsat.

Podczas każdego z odcinków, jeden dom, lub mieszkanie polskiej rodziny zostaje wyremontowane przez zespół reality-show. Prace trwają od 5 do 7 dni, w tym czasie rodzina zostaje wysłana na wakacje do hotelu.

Polsat w czasie emisji programu zajmuje czwarte miejsce w rynku 4+ i drugie w 16-49. Już szesnastą edycję można oglądać na antenie Polsatu w środy i czwartki o godzinie 20.05. Nowy sezon rozpoczął bieżącego roku.

Dane, które mogą pozytywnie zaskoczyć fanów programu „Nasz nowy dom”

Z danych Nielsen Audience Measurement, które zostały opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl wynikło, że w wiosennej ramówce z bieżącego roku (do 18 marca) program ogląda średnio 1,22 miliona osób.

Jeden niezawodny trik na wyczyszczenie okapuJeden niezawodny trik na wyczyszczenie okapuCzytaj dalej

Wychodzi na to, że jest to aż 8,27 procent udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, a 8,97 procent w grupie komercyjnej 10-49, a także 8,75 procent w grupie 16-59.

Do tej pory „Nasz nowy dom” miał największą oglądalność 11 marca, liczba ta nie odbiega wiele od średniej. W szczytowym momencie bowiem produkcję oglądało 1,26 miliona widzów.

„Nasz nowy dom” w wielkiej czwórce

Polsat podczas emisji 16 edycji programu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tak zwanej wielkiej czwórki. Liderem jest TVP2 z produkcjami „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”. Drugi jest TVN - „Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”, na trzecim miejscu TVP1 - „Alarm!” oraz „Leśniczówka”.

Gospodynią całego przedsięwzięcia jest Katarzyna Dowbor, która swoim cudownym podejściem zatrzymuje przed ekranami tak duże ilości widzów.

Z wielkim sercem przykłada cegiełkę do uszczęśliwienia polskich rodzin, które najbardziej potrzebują pomocy. Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska.

Zdjęcie tytułowe jest screenem z Youtube.com z profilu Wideoportal, jeśli chcesz zobaczyć całość nagrania, odwiedź profil.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Artykuły polecane przez redakcję Domek i Ogródek:

Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj domekiogrodek.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News