Wiosna to doskonały czas na przeprowadzenie metamorfozy w domu lub w ogrodzie. Nową aranżację łatwo i tanio stworzymy dzięki atrakcyjnym ofertom, jakie przygotowała dla nas Biedronka, Lidl oraz Ikea.Nic tak nie odświeża wnętrz, jak żywe kwiaty. Bogatą gamę roślin doniczkowych w atrakcyjnych cenach dostaniemy w popularnych sklepach. Czekają też na nas artykuły na balkon i do ogrodu. Co warto kupić?
IKEA planuje na stałe obniżyć ceny 50 proc. swojego asortymentu. Średnio obniżki wyniosą 19 proc., co oznacza, że tysiące produktów wróci do poziomu cen sprzed pandemii. To największa taka inwestycja w historii firmy w Polsce. Dzięki nowym niższym cenom teraz można mieć więcej radości za mniej. Nowe niższe ceny to najważniejsza inwestycja w historii IKEA – marki, której misją od ponad 80 lat jest wspieranie ludzi w tworzeniu lepszego życia na co dzień, niezależnie od zasobności ich portfeli. Dziś także w odpowiedzi na sytuację ekonomiczną w kraju i na świecie oraz konieczność oszczędzania środków w wielu gospodarstwach domowych. Pasją IKEA jest domowe życie więc z zaangażowaniem traktuje potrzeby i marzenia ludzi związane z urządzaniem wnętrz. To swoista matematyka serca – połączenie prawdziwych emocji i analitycznego podejścia oraz głębokie przekonanie, że produkty IKEA mają wpływ na codzienne życie wielu ludzi.IKEA znaczące obniżki rozpoczęła już we wrześniu 2023 roku, kiedy działanie objęło ponad 500 produktów. Teraz do tej listy dołączyło 3 500 mebli i akcesoriów, a do końca sierpnia 2024 roku liczba artykułów objętych niższymi cenami wzrośnie do 5 000, co stanowi połowę całego asortymentu oferty IKEA.
IKEA prezentuje trzecią odsłonę wyjątkowej, jubileuszowej kolekcji Nytillverkad na 80-lecie marki. Już w styczniu uzupełnią ją znane projekty autorstwa Karin Mobring, Ehlén Johansson i Gillisa Lundgrena, które powrócą w nowych i ulepszonych wydaniach. Nytillverkad idealnie łączy wyjątkowy klimat minionych dekad ze współczesnym wzornictwem. Tym razem, odważna kolorystyka i ciekawe formy przenoszą nas w lata 60. i 70.Dzięki kolekcji Nytillverkad, IKEA z dumą przywraca kultowe elementy w nowych kolorach i materiałach, dopasowanych do potrzeb i marzeń współczesności. Trzecia edycja kolekcji czerpie inspirację z czasów, gdy kultura młodzieżowa, muzyka pop i protesty polityczne kształtowały świat. Wówczas IKEA wprowadziła nowe materiały, takie jak pomalowana płyta wiórowa i tworzywo sztuczne, aby stworzyć meble o młodzieńczym wyrazie, które różniły się od ciężkich, drewnianych projektów z lat 50. Życie w domu miało emanować radością, przytulnością i relaksem, osiągniętym dzięki wyrazistym kolorom, miękkim dywanom, wygodnym siedzeniom i praktycznym stolikom kawowym.
Wraz z pierwszym opatentowanym produktem i w oparciu o chęć uczynienia życia w domu bezpieczniejszym, IKEA dzieli się swoją innowacją – systemem „Przymocuj i Odblokuj”, który pomaga zmniejszyć ryzyko przewrócenia się mebli. Komoda VIHALS jest pierwszym sprzedawanym na całym świecie meblem wyposażonym w tę funkcję.Bezpieczeństwo produktu oraz klientów jest dla IKEA priorytetem. Marka spełnia najbardziej surowe wymogi prawne i standardy w zakresie bezpieczeństwa i jakości produktów w krajach, gdzie prowadzi działalność, a dodatkowo wyznacza jeszcze bardziej restrykcyjne wymagania wewnętrzne. W IKEA, ocena ryzyka związanego z bezpieczeństwem to kluczowy element procesu rozwoju każdego produktu. Jeśli chodzi o meble do przechowywania, przymocowanie do ściany jest najpewniejszym gwarantem bezpieczeństwa. Funkcja „Przymocuj i Odblokuj” (ang. Anchor and Unlock) ma zachęcić użytkowników do zabezpieczenia w ten sposób swoich mebli.
Jesień nadciąga, a wraz z nią czas dłuższych wieczorów, domowych spotkań z bliskimi i chwil wytchnienia. To także idealny moment na to, aby nadać wnętrzom nowej energii i niepowtarzalnego charakteru. IKEA w nowościach na ten sezon przygotowała propozycje, dzięki którym każdy z nas stworzy w swoim domu inspirującą przestrzeń, w której nie tylko będzie można odpocząć, ale także czerpać energię ze wzorów i kolorów inspirowanych klimatem słonecznej jesieni.
IKEA świętuje swoje 80. urodziny wprowadzając na rynek wyjątkową, jubileuszową kolekcję. Pierwsza odsłona kolekcji Nytillverkad w pastelowych barwach miała miejsce w lipcu tego roku. Teraz, wraz z drugą odsłoną marka przenosi nas w sentymentalną podróż do tętniących żywymi kolorami lat 70. i 80. włączając do oferty kultowe produkty tamtych czasów.W ramach celebracji 80-lecia IKEA postanowiła sięgnąć do swojego bogatego archiwum i odświeżyć niektóre z najbardziej ikonicznych projektów. Kolekcja Nytillverkad to powrót do korzeni marki, która przekształciła projektowane dekady temu elementy wyposażenia domu w nowoczesne obiekty wzornictwa użytkowego dostosowane do współczesnych potrzeb i stylu życia.
Klienci popularnej sieci sklepów Ikea, po zakupach chętnie wybierają się na obiad do pobliskiej restauracji. Do tej pory nikt nie znał receptury na kultowe dania serwowane w Ikei. Jednak w końcu jeden z nich został ujawniony. Mamy przepis na ulubione danie, które pokochało setki klientów. Przepis na kultowe danie Ikei ujrzał światło dzienne. Popularna sieć sklepów zdradziła, jak zrobić najchętniej wybierany przez klientów przysmak. W końcu wiadomo, czego potrzeba, aby wykonać to wyśmienite danie. Przepis jest banalnie prosty.