Wyszukaj w serwisie
aktualności salon kuchnia łazienka oświetlenie wnętrza ogród i taras porady domowe quizy
DomekIOgrodek.pl > Aktualności > Co się stało? Jest awaria terminali w Biedronce
Magdalena Patacz
Magdalena Patacz 02.03.2024 16:02

Co się stało? Jest awaria terminali w Biedronce

Biedronka
Marek BAZAK/East News, Jakub Kaminski/East News

Wybierasz się na zakupy do Biedronki? Lepiej wcześniej wypłać gotówkę. Sieć sklepów od rana ma bowiem gigantyczny problem. Ogromne kolejki do kas, wózki i kosze z zakupami, które stoją pozostawione przez klientów, kolejki do bankomatu.

Wszystko przez awarię terminali. Co dokładnie się stało? Wielu klientów opisało w sieci swoje dzisiejsze zakupy w popularnej sieci sklepów. Są wściekli.

Chaos w Biedronkach w całym kraju

Biedronka jest jedną z najpopularniejszych sieci sklepów w Polsce. Klienci uwielbiają ją ze względu na szeroki asortyment, konkurencyjne ceny i kasy samoobsługowe, które znacznie skracają czas stania w kolejkach.  Nie tak dawno otworzył się także kolejny sklep, w którym zrobimy zakupy przez całą dobę. Wszystko, by wyjść naprzeciw oczekiwaniu klientów.

W dniu dzisiejszym jednak w wielu Biedronkach w kraju pojawił się chaos, którego przyczyną jest awaria terminali. Kasy samoobsługowe są nieczynne, a kasy tradycyjne nie są w stanie sprawnie obsłużyć oczekujących w kolejkach ludzi.

Klienci najzwyczajniej w świecie są wściekli i po prostu wychodzą ze sklepu zostawiając pełne kosze zakupów. Jeśli więc wybierasz się dzisiaj do Biedronki, lepiej wcześniej przygotuj gotówkę. Klienci piszą również o gigantycznych kolejkach przed bankomatami…

Biedronka.jpg
Jakub Kaminski/East News

Co się stało?

Problemy z terminalami w Biedronce pojawiły się niedługo po ogólnopolskiej awarii Pekao S.A. Klienci banku nie mogli płacić kartą, ani korzystać z blika. To właśnie Pekao S.A obsługuje transakcje bezgotówkowe w popularnej sieci sklepów.

Awaria w banku została już usunięta, jednak w dalszym ciągu nie zapłacimy kartą za zakupy w Biedronce. Biuro prasowe sklepu przypomina jednak, że w placówkach funkcjonują bankomaty, z których klienci mogą bez problemu wypłacać pieniądze.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z dostawcą usługi, aby wspomagać go w prowadzonych po jego stronie pracach naprawczych. Przypominamy, że przy naszych placówkach funkcjonuje ponad 2,1 tys. bankomatów, z których klienci mogą wypłacić gotówkę - tłumaczy Biedronka w rozmowie z Business Insider.

Klienci Biedronki nie zostawili na sklepie suchej nitki

Administratorzy strony Biedronki na Facebooku od rana odpowiadają na zarzuty klientów, a ci są wściekli. Narzekają przede wszystkim na brak organizacji, brak informacji i gigantyczne kolejki. 

-  dlaczego klienci nie są informowani o awarii przez głośniki? bo wtedy pójdą do innego sklepu, a tak to będąc już przy kasie po odczekaniu 0,5h w kolejce nie będzie się im chciało i prościej już będzie jednak podejść do bankomatu? bardzo brzydko, Biedronka, takich technik pseudo-manipulacji to my nie lubimy - pisze jedna z internautek

- W Poznaniu awaria terminali, nie działają kasy samoobsługowe, tylko jedna kasjerka... W kolejce ok 50 osób, nikt nie sprawdza czy terminale zaczęły działać Ile osób trzeba było zwolnić żeby "pojedynkować" się na ceny z Lidlem? Sytuacja nie do pomyślenia, zwłaszcza w weekend... - dodaje kolejna.

Komentarzy niezadowolonych klientów Biedronki jest znacznie więcej. Miejmy nadzieję, że sieć sklepów szybko upora się z problemem. 

Biedronka.jpg
Marek BAZAK/East News

Zobacz także:

Tagi: Biedronka