Co się stało? Jest awaria terminali w Biedronce
Wybierasz się na zakupy do Biedronki? Lepiej wcześniej wypłać gotówkę. Sieć sklepów od rana ma bowiem gigantyczny problem. Ogromne kolejki do kas, wózki i kosze z zakupami, które stoją pozostawione przez klientów, kolejki do bankomatu.
Wszystko przez awarię terminali. Co dokładnie się stało? Wielu klientów opisało w sieci swoje dzisiejsze zakupy w popularnej sieci sklepów. Są wściekli.
Chaos w Biedronkach w całym kraju
Biedronka jest jedną z najpopularniejszych sieci sklepów w Polsce. Klienci uwielbiają ją ze względu na szeroki asortyment, konkurencyjne ceny i kasy samoobsługowe, które znacznie skracają czas stania w kolejkach. Nie tak dawno otworzył się także kolejny sklep, w którym zrobimy zakupy przez całą dobę. Wszystko, by wyjść naprzeciw oczekiwaniu klientów.
W dniu dzisiejszym jednak w wielu Biedronkach w kraju pojawił się chaos, którego przyczyną jest awaria terminali. Kasy samoobsługowe są nieczynne, a kasy tradycyjne nie są w stanie sprawnie obsłużyć oczekujących w kolejkach ludzi.
Klienci najzwyczajniej w świecie są wściekli i po prostu wychodzą ze sklepu zostawiając pełne kosze zakupów. Jeśli więc wybierasz się dzisiaj do Biedronki, lepiej wcześniej przygotuj gotówkę. Klienci piszą również o gigantycznych kolejkach przed bankomatami…
Co się stało?
Problemy z terminalami w Biedronce pojawiły się niedługo po ogólnopolskiej awarii Pekao S.A. Klienci banku nie mogli płacić kartą, ani korzystać z blika. To właśnie Pekao S.A obsługuje transakcje bezgotówkowe w popularnej sieci sklepów.
Awaria w banku została już usunięta, jednak w dalszym ciągu nie zapłacimy kartą za zakupy w Biedronce. Biuro prasowe sklepu przypomina jednak, że w placówkach funkcjonują bankomaty, z których klienci mogą bez problemu wypłacać pieniądze.
- Jesteśmy w stałym kontakcie z dostawcą usługi, aby wspomagać go w prowadzonych po jego stronie pracach naprawczych. Przypominamy, że przy naszych placówkach funkcjonuje ponad 2,1 tys. bankomatów, z których klienci mogą wypłacić gotówkę - tłumaczy Biedronka w rozmowie z Business Insider.
Klienci Biedronki nie zostawili na sklepie suchej nitki
Administratorzy strony Biedronki na Facebooku od rana odpowiadają na zarzuty klientów, a ci są wściekli. Narzekają przede wszystkim na brak organizacji, brak informacji i gigantyczne kolejki.
- dlaczego klienci nie są informowani o awarii przez głośniki? bo wtedy pójdą do innego sklepu, a tak to będąc już przy kasie po odczekaniu 0,5h w kolejce nie będzie się im chciało i prościej już będzie jednak podejść do bankomatu? bardzo brzydko, Biedronka, takich technik pseudo-manipulacji to my nie lubimy - pisze jedna z internautek
- W Poznaniu awaria terminali, nie działają kasy samoobsługowe, tylko jedna kasjerka... W kolejce ok 50 osób, nikt nie sprawdza czy terminale zaczęły działać Ile osób trzeba było zwolnić żeby "pojedynkować" się na ceny z Lidlem? Sytuacja nie do pomyślenia, zwłaszcza w weekend... - dodaje kolejna.
Komentarzy niezadowolonych klientów Biedronki jest znacznie więcej. Miejmy nadzieję, że sieć sklepów szybko upora się z problemem.
Zobacz także:
- Pukają do drzwi. Sprawdzają czy płacisz abonament RTV
- Hitowy sposób na pranie ręczników. Będą miękkie i puszyste
- Tak się robi roztwór na wzmocnienie pomidorów i truskawek